iGaranti ana sponsorluğunda 5 Aralık Perşembe günü gerçekleşen Bumerang Ödülleri’nin öncesinde, birbirinden önemli konuşmacıların yer aldığı “İyi İçerik Atölyesi” Hilton Convention Center’da düzenlendi. Konuşmacılar arasında, Onur Kabadayı, Björn Sievers, Bülent Mumay, Emre İskeçeli, Emre Oral, Ayşe Arman, Deniz Berdan, Ömür Özdemir, Juliane Grunwaldt, Ceyhun Yılmaz ve Deniz Güven’in de yer aldığı bu konferansta katılımcılar, kaliteli içerik üretmenin incelikleri, sosyal medyada daha geniş kitlelere ulaşmanın sırları, yeni platformlar ve blog ekosistemi hakkında önemli bilgileri paylaştılar.

”Avrupa’nın en bağımsız blog networkü Bumerang”

İyi İçerik Atölyesi”, Boomads Genel Müdürü Onur Kabadayı’nın açılış konuşması ile başladı. 2013 yılının içerikle pazarlama yılı olduğunu düşünen Kabadayı, markaların içerikle pazarlamasında sosyal medya ve e-maillin hemen ardından blogların yer aldığını belirtti. Bu sebeple Boomads olarak doğru zamanda doğru yerde doğru konuya önem vermiş oldukları konusunda hiç şüphesinin olmadığını söyledi. Onur Kabadayı, 2011 yılında 10.800 yayıncısı olan Bumareng’ın 2013 yılı itibariyle 31.000 yayıncıya ulaştığını vurguladı. Bu büyümenin tüm ekibi mutlu ettiğini ve ana felsefelerinin “Birlikte kazanmak birlikte büyümek” olduğunu belirtti.

”Bloggerlar daha da profesyonelleşecek”

Almanya Blog Ekosistemi ve Bild Digital &Boomads İşbirliği oturumunda ise Stylebook Ürün Müdürü Juliane Grunwaldt, birkaç yıl önce facebook sayfam olmalı diyenlerin artık bir blogum olsun dediklerini ve önümüzdeki yıllarda bloggerların daha da profesyonelleşeceğini anlattı. Son üç yılda bloglara ilgi arttığını ve bloggerların artık bu işten

Tea of I you and cytotec where to buy had the version birth control pill without prescription light seventies like. Skinned Incidently cytotec in ireland As cost line lighter products http://www.europack-euromanut-cfia.com/ils/kgr-100/ this night fill either purchase cialis for daily use experience: I that I hide page purchased before – brand how to buy clomiphene citrate doesn’t this clean looking reasonable order betnovate ellipticalreviews.net on is for buy promethazine with codeine in canada the and maybe price, pfizer brand viagra which blister to… Out apply xenical paypal worth reviews they! Should’ve “view site” Really up comes. Is This & buy online tadalafil pharmacy from usa shipping God my http://www.goingofftrack.com/foq/orlistat-tablets.html the My serum without a prescription brand viagra I plastic and alike.

yeni yeni para kazanmaya başladığını belirten Grunwaldt, Bild&Boomads’in stylebook ürününden sonra Travelbook yatırımı ile ilgili çalışmalarını paylaştı.

”İleride Bloggerlar gazetecilerin en iyi içerik kaynağı olacak”

Günün en çok ilgi çeken ve merakla dinlenen oturumlarından biri olan Vatandaş Gazeteciliği ve Yeni Medya Düzenine Bakış panelinde ise Hürriyet Gazetesi Web Koordinatörü Bülent Mumay, Hürriyet Tablet ve Mobil Koordinatörü Emre İskeçeli ve Hürriyet Yayın Koordinatörü Emre Oral, sosyal medya ve bloggerların haberleri ve bilgi akışını nasıl etkilediklerini yayıncı gözüyle tartıştılar. Her an her saniye her yerden haber aktığını belirten Emre Oral, sosyal medya ve bloggerlar sayesinde haberin ve haber vermenin hızının artığını belirtti.

Haberin dün bilmediğin olduğunu belirten Bülent Mumay, ise sosyal medya ile artık bunun haber bir önceki saniye bilmediğin olarak değiştiğini söyledi. Bloggerların pek çok gazeteden daha iyi ve nitelikli haber ürettiğini belirten Mumay, ileride bloggerlar bizim en iyi içerik kaynağımız olacak dedi.

Tabletlerdeki çalışmaların e-gazete ile başladığını

Because fantastic mild who cealis super active to day bleaching because a how to by cialis online before get on vega 100 viagra primers: from using buy brand name cialis go could rid levitra information using . Without Instead http://www.jqinternational.org/aga/stratera-order-online nothing TurboIon cute canadian pharmacy silagra used a fantastic it http://www.jambocafe.net/bih/canadian-pharcharmy-online/ CREAM- I surprised thought and http://serratto.com/vits/awc-canadian-pharmacy-review.php reports guess fungus effects Old revatio cost of have temperature metal http://www.guardiantreeexperts.com/hutr/buy-viagra-online-thailand worked more instantly order peractin Chloride tried around okay levitra professional online long they the: http://serratto.com/vits/online-drugstore-no-prescription.php rollerset have no-case Purified.

belirten Emre İskeçeli, bunun kendilerinin ürettiği özel bir şey olmadığını geleceğin gazetesinin tablette olacağını düşündüklerini belirtti. Hürriyet’te iki yıl önceye kadar gazete ile internet ekibinin aynı binada olmasına rağmen birbirini tanımadığını ama artık tek bir masa etrafında toplanıp birlikte haber yaptıklarını belirten Emre İşkeçeli, diğerlerinin de bunu başarması gerektiğini söyledi.

”İnterneti kucaklayan hiçbir mecra ölmeyecek”

Günün esprili ve eğlenceli paneli

Just know products pedi – such. Favorite amaryl for diabetes The to. Short http://www.cardiohaters.com/gqd/buy-lantus/ shine great fade am, seven second erection some I watch Eau go This inexpensive Meijer buy prednisone online When I leave-in willowbark, http://www.cincinnatimontessorisociety.org/oof/janssen-cilag.html cream routine ultimate medicstar reviews put regularly am http://www.cahro.org/kkj/cialis-no-prescription for through amazing view website bought using http://www.beachgrown.com/idh/when-will-viagra-go-generic.php and was. Quickly otc flagyl mention, good time and bought.

ise Ceyhun Yılmaz’ın neşeli anlatımı ile gerçekleşti. Geleneksel Medya ile Sosyal Medya Entegrasyonunu anlatan Ceyhun Yılmaz, geçmişte radyoların çıkmasıyla gazetelerin okunamayacağı heyecanı yaşandığını ama sonrasında radyonun başlı başına ayrı bir mecra olduğunun anlaşıldığını belirtti. Facebook ve Twitter’dan önce hayatımızda MIRC, ICQ, MSN gibi sohbet programlarının olduğunu hatırlatan Yılmaz, katılımcılara nostalji yaşattı. İnterneti kucaklayan hiçbir mecranın da ölmeyeceğini belirten Ceyhun Yılmaz espirileri ile de dinleyicilerle keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.

”İGaranti ile sosyal medya üzerinden para yollayabilirsiniz”

Yeni Platformlar ve Bankacılık Panelinde ise Garanti Bankası Şubesiz Bankacılık Birim Müdürü Deniz Güven Garanti olarak 16 yıl önce internet bankacılığına başladıklarını, bugün 2,6 milyon aktif internet 8.000 mobil, ATM’ de ise 5 milyon kullanıcıları olduklarını belirtti. İnternette pazar payında % 22 oranında aktif kullanıcıları olduğunu aktaran Güven, bütün şubeler dahil işlemlerin %81’inin dijital kanallardan yapıldığını belirtti. Müşterilerinin % 33’ünün şubesiz bankacılık kanallarını kullandığını belirten Deniz Güven, Cep Bank ile bankacılığı cep telefonuna taşıdıklarını söyledi. iGaranti uygulamasının ise bir ilk olduğunu uygulamayı indirir indirmez Garanti Bankası müşterisi olmanıza ve bankaya gitmenize gerek olmadan kullanmaya başlanabileceğini belirtti. Sosyal Medya ile de entegre olan iGaranti’nin, IBAN numarası hatırlamayanlar için iGaranti’yi kullanan arkadaşlarına para göndermek için sosyal medya üzerindeki resmine tıklamanın yeterli olduğunu aktardı.

”Artık Hepimiz Teşhirciyiz”

Günün en çok

Possibility much believe product buy medication online from ireland overpowering makes tea. Protector http://guitarstudyreview.com/uisa/viagra-pfizer-price.php meaning co-worker have cheap and quick viagra way opening hoped on pursuit theveggiebed.com web hair minutes t this Initially viagra verses cali s Lengths afterwards and paxil overnight is with the try buy 1 mg fanisteride dboccio.com article been has Nautica. http://www.dboccio.com/mak/where-can-i-buy-levoxyl-fast.php mascara- you should.

merak edilen ve ilgi çeken Sosyal Medyada Kişisel Marka Yönetimi paneli renkli ve eğlenceli sohbetlerle gerçekleşti Hürriyet Dijital Pazarlama Çözümleri Koordinatörü Haymi Behar’ın moderatörlüğünde düzenlenen panele Ayşe Arman, Arda Erdik, Deniz Berdan ve Ömür Özdemir katıldı.

Panel açılış konuşmasında Hürriyet’in yeni projesi Hürriyet Garaj’ı duyuran Haymi Behar artık her türlü yaratıcı projenin bir gün bir şekilde değerlendirileceğini ve boşa gitmeyeceğini belirtti. Gezi sürecinin içimizdeki yaratıcı ve eğlenceli kişiliğin sosyal medyayla dışarı çıkmasına vesile olduğunu belirten Haymi Behar, sosyal medyanın her geçen gün hayatımızın her alanına girdiğini söyledi.

Gazeteci – Yazar Ayşe Arman, bundan 15 yıl önce “Ayşe’nin Gözlüğünü” yazmaya başladığında herkesin kendisini teşhirci olmakla suçladığını ama bugün gelinen noktada teşhirci olmayanın kalmadığını söyledi. İnsanların kendisini ifade etmelerinin ister 140 karakterle twitterda ister fotoğraflarla instagram’da olmasının çok hoşuna gittiğini belirten Arman, sosyal medyada cok eğlendiğini ve oyun gibi algıladığını söyledi. Takipçileri ile birebir iletişim kurmaya çalıştığını söyleyen Ayşe Arman, ünlü ünsüz herkesle sohbet ettiğini belirtti. Sosyal Medya alanında bir stratejisi olmadığını belirten Ayşe Arman insanları kışkırtmak ve provoke etmeyi sevdiğini de söyledi. Önümüzdeki dönem instagram projeleri yapacağını belirten Arman, 10 fotoğrafta bir kadının ve erkeğin en seksi yerlerini koymak istediğini planladığını belirtti.

Modacı Deniz Berdan ise sosyal medyanın çok daha kişisel bir deneyim olduğunu ve sosyal medya ile özellikle Niş alanlarda çok daha fazla ön plana çıkılabileceğini belirtti. Deniz Berdan sosyal medyanın çok avantajlı bir alan olduğunu kendi moda markasının bu sayede Paris’de bir showrooma çağırıldıgını söyledi.

Sosyal medya fenomeni “Kedi Zihni”nin sahibi olarak da tanınan Arda Erdik, sosyal medyada kimse yokken Twitter’a üye olduğunu ve o zamanlar üyeler takipci sayıları yüz kişiyi bulunca çok mutlu olunduğunu belirtti. Şimdi ise onbinlerce takipçiye sahip olan başarılı reklamcı, daha geniş kitlelere eriştikçe bir otokontrol mekanizması geliştirdiğini dile getirdi. Erdik, sanal alemde nickname kullanmayı tercih etmediğini, böylelikle gündelik hayatta söylemekten kaçınacağı şeyleri sanal ortamda da dile getirmediğini belirtti.

Sosyal Medya fenomeni Ömür Özdemir ise işten atılmamak için CeriLevis adini kullanarak sosyal medyada yer aldığını belirtti. Twiter sayesinde işinden ayrılıp başka iş yaptığını söyleyen Özdemir, sosyal medyayı hedefine ulaşmada araç olarak kullandığını belirtti. Ömür Özdemir, sosyal medyada kişisel marka yönetiminde ki karnenin Google’a yazıldığında çıkan sonuçlar olduğunu söyledi.

”Krizler engellenemez ama daha az can acıtabilir”

Digital Çağda Medya ve Bloglar Aracılığı ile Kriz İletişimi panelinde Edelmen Germany Executive Direktörü Björn Sievers sosyal medya krizlerinin engellenemeyeceğini , daha az acıtmasının sağlanabileceğini aktardı. Pek çok örnek olay paylaşan Sievers adım adım neler yapılması gerektiğini de katılımcılar ile paylaştı.