Sosyal medyanın ünlü isimleri PepsiCo İyi İçerik Kampı’nda bloggerlarla buluştu!

22-24 Şubat tarihlerinde Abant’ta düzenlediğimiz “PepsiCo İyi İçerik Kampı”nda tüm katılımcılar  keyifli bir hafta sonu geçirdi.

PepsiCo Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Didem Şinik ve Hürriyet Dijital Reklam Koordinatörü Haymi Behar’ın açılış konuşmalarıyla başlayan kampın ilk konuğu Kadir Has Üniversitesi Öğretim Görevlisi İsmail Hakkı Polat oldu.  Polat, “Yeni Çağın dinamiklerini, metropolde yaşayan bireylerin ekran karşısında geçirdikleri saatler oluşturuyor. İçinde bulunduğumuz dijital çağın iletişim, medya ve bilgi üçlemesinin tam merkezinde ise akıllı telefonlar yer alıyor” diyerek dijital çağın değişen dinamiklerini bloggerlarla paylaştı.

Hürriyet Dijital Reklam Koordinatörü Haymi Behar’ın moderatörlüğünde gerçekleşen panel ise bloggerlardan büyük ilgi gördü. Panel katılımcıları arasında yer alan PepsiCo Türkiye Yiyecek Pazarlama Direktörü Alpagut Çilingir, blogların doğası gereği sahip oldukları “nesnel ve özgün içeriğin”  kendileri için önemine değindi. Mobiwan Kurucu Ortağı İsmail Özdemir ise içeriği “altına” benzeterek, iyi bir içeriğin değerinin asla kaybolmadığına ve her zaman kendisinden bahsettireceğine vurgu yaptı.Bumerang’ın ödüllü blog yazarı  Gülenay Börekçi de panelin bir diğer konuğuydu. Börekçi, aynı zamanda bir gazeteci olarak, iyi içerik anlamında gazetecilikten edindiği tecrübeyi kendi bloguna nasıl aktardığına değinerek, blog dilinin gazeteci dilinden farklı olan yanlarını anlattı.

Radikalblog Editörü Eda Utku ise  “sivri dilli, uçuk fikirli bloggerlardan oluşan bir fikir platformu” olarak nitelediği Radikalblog’u anlattı.

Instagram ünlüleri audiosoup (Çiler Geçici) ve civilking (Mehmet Kırali) bloggerlarla buluşarak Instagram kullanmanın püf noktalarını uygulamalı olarak anlattı.

Batesmotelpro ekibinin, kaliteli ve yaratıcı video üretimi ve bir videonun paylaşılma, beğenilme nedenleri üzerine odaklandıkları sohbet ise katılımcıları eğlendiren bir sunum oldu.

*Üstte yer alan fotoğrafımız audiosoup (Çiler Geçici)’ye aittir. 

Keyifli bir 90’lar partisinin ertesi günü sosyalmedya.co’nun kurucusu Fatih Güner “İnternette her şeyin yükselme eğiliminde olduğunun” altını çizdi.  Güner, “toplum sizden içerik beklemez, siz bir içerik üretirsiniz ve topluma o içeriğin ne derece önemli olduğunu anlatırsınız” diyerek internette yer alan içeriklerin kalitesinde yayıncılara düşen sorumluluğa vurgu yaptı. Fatih Güner’in, etkili bir yayıncı profili için kaliteli içerik ve tutarlılığı olmazsa olmaz faktörler olarak nitelendirdiği konuşmanın ardından, gölbaşında düzenlenen mangal partisinden sonra kampımız sona erdi.

Kamp boyunca bizimle birlikte olan PepsiCo Türkiye’ye, paylaştıkları önemli bilgiler için konuşmacılarımıza, sorularıyla konuşmacılarımızı terleten ve etkinliği keyifli kılan tüm bloggerlarımıza teşekkür ederiz. Yeni etkinliklerde görüşmek üzere…