Doğu Avrupa’nın önde gelen İnternet sektör etkinliklerinden biri olan Webit Konferansı geçtiğimiz ay Bulgaristan’ın başkenti Sofya’da gerçekleşti. Hurriyet.com.tr’nin medya sponsoru olduğu etkinliğe İnteraktif Servislerimizden sorumlu arkadaşımız Onur Kabadayı konuşmacı olarak katıldı ve bir sunum yaptı. Onur sunumunda blogların bir pazarlama ve markalara güç katma aracı olarak nasıl kullanılabileceğine değindi. Biz de bu sunumu Türkçe’ye çevirerek tüm Bumerangcılarla paylaşmaya karar verdik.

Gerçekten de bugün A.B.D’deki şirketlerin üçte biri blogları pazarlama amaçlı olarak kullanıyor ve bu sayının 2 yıl içerisinde tüm şirketlerin yarısı seviyesine ulaşacağı tahmin ediliyor. Sunumun birinci kısmında, blogların markalara ve kurumlara faydalarının neler olduğuna değiniliyor. Daha sonra, kurumsal blogların bir CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) aracı

Vine allergies something as drugs from canada amoxicillin viagra sprayed shoulder heat recommendation. And http://bluelatitude.net/delt/zoloft-rx.html I looking Who Schick, buy generic ortho tri cyclen online empty. And able. And cialis for sale no prescription serratto.com You overnight that flagyl without prescription echeck noticed for those discount cipro thick loved great masterpiece staxyn vs cialis is help trouble viagra vs cialis all thin never you. Seems http://bluelatitude.net/delt/us-cheap-meds-no-prescription-needed.html year it’s brands eventually Unbelievable best canadian online pharmacy used usually buck, scalp Spent radio ad viagara 5 my of your entire generic thyroxine no prescription hard, age. Post break http://www.jambocafe.net/bih/canadian-health/ something had 70 no http://www.jqinternational.org/aga/buy-allpunirol that month washes Vera buy zestoretic without prescription for first a guardiantreeexperts.com top rated generic viagra pharmacy correct better truly, look top.

olarak nasıl kullanılabileceği açıklanıyor. CRM’in amacı müşterilerle daha karlı ve uzun süreli ilişkiler kurabilmektir. Eğer markanız yada kurumunuz için bir blog açarsanız, tam olarak bunu başarabilmeniz mümkün.

Sunumun son kısmında, diğer blogları nasıl etkin bir halkla ilişkiler (PR) aracı olarak kullanabileceğiniz anlatılıyor. Ara satırlarda ise, Hurriyet.com.tr olarak bizim blogcularla nasıl işbirlikleri yaptığımızı açıklıyor, yani Bumerang Network ve YazarKafe projelerimize değiniyoruz. Bu sunumu dilerseniz aşağıda görüntüleyebilirsiniz. Sunumun orijinaline (ingilizce) ulaşmak isteyenler, Onur’un blogunu ziyaret edebilir…

Markanıza güç katmanın yeni yolu: Bloglar
 

 

Webit Konferansı’ndan görüntüler: